Slika

Hristos se Rodi!

Hristos Voskrese!

Svim Srbima pravoslavne veroispovesti želim srećan Božić kao i odlično zdravlje, mir u duši i mnogo radosti i veselja.

S ljubavlju Sofija.

4 responses to “Hristos se Rodi!

  1. Hristos Voskrese je Vaskrs, sada je Hristos se Rodi. Potkrala vam se greskica 🙂

    Sviđa mi se

    • Da, zaista. 🙂 Tek i ja sad vidim sta sam napisla. Bila sam dosta zauzeta, pa sam pisala u zurbi. Hvala zelena vrata. Izvinjavam se na gresci, ali nikada nije kasno da se ispravi, zato: Hristos se Rodi i Srecan Bozic!

      Sviđa mi se

  2. Draga naša Sofija,
    Nisi jedina koja je pogrešila U NASLOVU (tvoje čestitke nama) za Božić! Pogledaj! …
    I od mojih prijateljica, (meni) se desilo isto! Njih dve su mi čestitale Vaskrs… umesto Božić! Ne smatraj ovo velikom kritikom, jer sam i njih (svoje drugarice) ispravila, već dobrom namerom! Po ovom vidim koliko svi radimo na više „frontova“ u mislima! Mislimo jedno, pišemo drugo… U svakom slučaju, eto razloga da pokušamo da smirimo um!…
    A sada moje želje Tebi, draga Sofija:
    Od rodjenja Hrista, nek u Tvom životu SVE zablista: od zdravlja, ljubavi, radosti, uspeha na svim poljima i na svim planovima… Budi ispunjena samo najboljim i najvrednijim!!!

    MIR BOŽIJI, HRISTOS SE RODI !!!

    S ljubavlju, iskreno,
    Snežana

    Sviđa mi se

    • VAISTINU RODI !!!

      Draga Snezana,
      hvala za javljanje i dobre namere. Ja se nikada mnogo ne uznemiravam zbog takvih gresaka jer su i one sastavni deo zivota. Takodje ti hvala za lepe zelje jer se vidi da dolaze od iskrenog i cistog srca. Sve najbolje za Bozic i Bozicne praznike zeli ti Sofija
      s ljubavlju.

      Sviđa mi se

Ostavite odgovor

