Vaskrsla sveska IV

„Da bi se dosegla srca drugih ljudi najpre je potrebno dosegnuti vlastitu dubinu.“
————-
„Koliko ljudi vidi sjaj čistog duha? Nekoliko. Da, samo njih nekoliko. Jer, mnogi nemaju sposobnost vidjenja. Mnogi vide svetlost sunca, meseca, udaljenih zvezda, svetlost ulične lampe, ali samo čisto srce s očima ljubavi može videti svetlo koje sija iz čistog duha.“
———-
„Nisam nigde mogao pronaći mir i sreću sve dok se moja volja nije ujedinila s Božijom voljom.“
——————
„Zadrzavaj svoje srce slobodno,čisto i ponizno da bi Bog mogao ući.“
————
„Skromnost, blagost, opraštanje, jednostavnost, čistota, istrajnost, samokontrola je objava mudrosti. Ono što je ovom protivno je neznanje.“
———-
„Skromnost je najraskošniji nakit kojim se može ukrasiti.“
————-
„Nemaš čega da se plašiš, srce moje. Čak i najtamnija noć mora nestati u zori.“
———–
„Čovek je rodjen da bi pobedio prirodu, a ne da bi bio poražen prirodom i svetom.“
————
„Kada naučimo da prolazimo kroz teške situacije odani svome idealu izdižemo sebe i pomažemo drugima.“
——————–
„Postižemo mir tek kada ga pronadjemo u vlastitoj duši.“
——————–
„Moramo naučiti da budemo staloženi i veseli. To ne pomaže samo nama već i drugima.“
——————
„Mi imamo živu dušu za koju znamo da je živa tek onda kada uspostavimo kontakt s dušom univerzuma.“
———-
„Onoga ko je ostvario pobedu nad samim sobom niko ne može savladati.“
————–
„Plemenita duša je plemenita u svakoj situaciji.“
———-
„Sloboda je uslov veličine jer je samouzrokovana. Mi sami sebe zarobljavamo i oslobadjamo.“
————-
„Misao nas čini i slabim i jakim.“
————-
„Agresija nikada ne kreira ništa dugotrajno.“
———–
„Kada prestanemo da se opdupiremo sve naše nevolje nestanu. Ne zbog toga što su otklonjene već zato što se mi izdignemo iznad njih.“
—————-
„Čista misao je vrednija nego svi dijamanti i rubini ovoga sveta zato što nam osvetli unutrašnji život i donese dragoceni mir.“
——————–
„Nemojte plakati. Nije vjetar odnio ništa; samo je u sobi nestalo svjetla.“
—————–
„Sivo je nebo danas.
Kiša će sto posto.
Kiša će i smrt možda.
A ja ni kišobrana ni duše uza se.“
—————
„U ljubavi bih s tobom draga nestati htio ja bez traga.“
————
„Ljubav je nešto kad je imaš, a sve kad je izgubiš.“
——————–
„Moja je ljubav uvijek na početku. Ide pod ruku s nadom i vječitim počinjanjem.“
————
Ubiješ li čoveka-ubica si.
Ubiješ li hiljade-osvajač si.
Ubijes li sve-Bog si.
——————
„Tugovanje zbog sopstevnih grešaka ima posebno ime – kajanje.“
—————
„Poučnije su greške velikih duhova nego istine malih.“
———————
„Orlovima se dogodi da se spuste niže nego kokoš, ali se kokoš nikada ne može uspeti tako visoko kao orao.“
——————
„Na čoveka se najpre baci senka tako da imamo čoveka u senci da bi na kraju od njega postala samo senka.“
——————
„Život bez veselja je kao dug put bez svratišta.“

2 responses to “Vaskrsla sveska IV

  1. Jako poucni i lepi citati.

    Sviđa mi se

  2. Drago mi je da ti se svidjaju. 🙂

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

