Vaskrsla sveska III

Aleksandar Dima („Crna lala“):
„Velike duše nalaze u filozofiji čudesne pomoći kada ih zadese velike katastrofe.“
—-
„Kad zlo jednom zagospodari ljudskom dušom ono brzo napreduje.“
—-
„Poljubite me u čelo, kada umrem-osetiću to.“
(Viktor Igo „Jadnici“)
———
Mešo Selimović:
-„Trebalo bi ubijati prošlost sa svakim danom što se ugasi. Izbrisati je da ne boli. Lakše bi se podnosio dan što traje, ne bi se mjerio s onim što više ne postoji. Ovako se mješaju utvare i život pa nema ni čistog sećanja ni čistog života. Dave se i osporavaju medjusobno.“

 -„I ne znam više je li ljubav ili uzaludno vraćanje.“

-„Nikakva traga od njega više nema na svetu. Sve što je ostalo to je u meni.“

-„Ne znam zašto mi je potreban, ne znam šta bih mu rekao, a žao mi je što ga nema?“

-„Ja nemam dva srca, jedno za mržnju drugo za ljubav. Ovo što imam sada zna samo za tugu.

-„Daj mi snage da oprostim. Jer, ko oprosti on je najveći. A znam, zaboraviti ne mogu.“

-„Ljudi su odneli samo moje reči, a žalost mi je ostala sva, netaknuta, još crnja zbog izneverene nade da će se umanjiti.“

-„Lepo je osećanje ponosa, brani nas od kajanja.“

-„…i opet sam želeo da sklopim ruke u granje, da me protoči njihova bezbojna krv i da bez bola cvetam i venem.“
——————————————————————-
„Čuvajte se onih koji vam saopštavaju sitne tajne jer to čine zato da bi od vas izmamili velike.“
—-
„Ko otkrije da čuva neku tajnu, taj je već pola tajne otkrio. Drugu polovinu neće dugo sačuvati.“
—–
„Nosim svesnost o besmrtnosti usred smrtnosti.“
(D. Chopra)
—-
„Prihvatam nepoznato jer mi dozvoljava da otkrijem novi aspekt samog sebe.“
(Chopra)
————
„U tebi je mir i utočište u koje možeš da se skloniš bilo kada i da budeš ono što jesi.“
(H. Hesse)
———
„Dopusti da se uzburkana voda stiša i sunce i mesec će se reflektovati na površini tvoga bića“
(Rumi)
———–
„Živimo da bi grešili, te greške ispravljali na drugim mestima u buduće vreme s drugim ljudima.“
———-
„Svet je ovaj tiranin tiraninu, a kamoli duši blagorodnoj.“
(Njegoš)
——–
„Smrti se bojimo dotle dok još nešto očekujemo od života.“
———
„Čovek je toliko preokupiran brigom za svoj život da ga ne može živeti.“
———-
„Stara mačka se nikad ne opeče.“
——————–
„Ljubav je kao prolazno naoblačenje. Nikad se ne zna ko će pokisnuti.“
———
„Još bi nam se mogla desiti ljubav. Desiti, velim. Ali ja ne znam da li da je želim ili ne želim?“
————
Ovo je jedna moja drugarica našla zapisano na zidu železničke stanice s potpisom (vojnik):
„Kako da objasnim okupljenoj masi jednu tešku misao što mi na um pade i pri tom spasim ovaj pasji život. Pas mu majku i ko mi ga dade.“
———-
„Čas je ljubavi, čiste vatre. Celim svojim telom je ložim, al’ ona ne može da me satre, ja se noćas u tebi množim.“

2 responses to “Vaskrsla sveska III

  1. Krasno, krasno.
    PL

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

