Lažno prijateljstvo

Ukoliko nekoga interesuje ova tema može pogledati sledeći link:

http://sarahstory.wordpress.com/2010/09/09/sve-ce-doci-na-svoje/#comments

4 responses to “Lažno prijateljstvo

  1. Hvala puno na linkovanju ovog clanka.
    Nazalost pisala sam o takvom jednom prijateljstvu.Nije bilo jednostavno staviti na papir, ali covek se uci na iskustvima pa kakva god ona bila, nekad lepa nekad ruzna…
    Hvala.
    Veliki pozdrav

    Sviđa mi se

  2. Sarah, hvala i tebi sto si to napisala. Verujem da dosta ljudi ima slicno iskustvo, ali kao sto si i sama primetila, veoma je tesko da se o tome govori. Zbog toga sam i stavila link jer postoji mogucnost da nekom ko prolazi kroz slicnu situaciju to bude od pomoci. Bar ce znati da nije sam i da ce ipak sve biti OK.
    Ja tebe takodje mnogo pozdravljam!

    Sviđa mi se

  3. Molim. Mogucnost uvek postoji. Hvala za javljanje i sve najbolje.

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

