Anthony Hopkins i knjiga

Interesantan sinhonicitet koji se desio glumcu Anthony Hopkins.

Anthony Hopkins je 1973 godine bio relativno nepoznat glumac. Kada je dobio ulogu u filmu „The girl from Petrovka“ hteo je da pripremi što je moguće bolje ulogu te je odlučio da pročita novelu od George Feifer prema kojoj se snimao film.

Otputovao je u London da kupi knjigu. Medjutim, knjiga se više nije štampala i u kojoj god knjižari da je tražio nije je mogao naći. Te večeri dok je čekao voz u podzemnoj železnici ugledao je na praznoj klupi knjigu. Osetio je da mora da je pogleda i na njegovo iznenadjenje to je bila knjiga „The girl from Petrovka“. Kada ju je bolje pogledao video je da su na marginama knjige ispisane nečije zabeleške.

Iduće godine kada je snimao film u Vienna, Hopkins je sreo Feifer (autora knjige) koji mu je rekao da nema kopiju vlastite knjige jer je poslednju posudio prijatelju koji ju je izgubio negde u Londonu. Hopkins mu je rekao da mu može posuditi njegovu koju je našao na podzemnoj železnici. Kada mu je dao, Feifer je uzviknuo: „Pa to je moja knjiga. Ovo su moje zabeleške ispisane na marginama.“

4 responses to “Anthony Hopkins i knjiga

  1. Koja sinhronizacija ! Kako se sve poklopi i ostvari fantastican kontinuitet !

    Sviđa mi se

  2. Hejjj, Afordita!!!!!
    Pošto sam ja neizlečivi, hronični, čitoholičar 🙂 čitam knjigu od australskog novinara koji iznosi mnoge neobjašnjive i paranormalne dogadjaje na koje je nailazio za vreme njegove karijere. Meni su neki od tih slučajeva zanimljivi te sam htela da ih podelim sa svima onima kojima bi oni takodje bili interesantni.

    Oni svedoče da mi nismo rezultat slučaja, niti smo deo slepog mehaničkog univerzuma, već rezultat smisla unutar žive (svesne) vasione koja se otkriva tek onda kad prevazidjemo arogantnost i ograničenost pojavnog, intelektualnog razumevanja.

    Sviđa mi se

  3. Cao Sofija, 🙂
    Kada jednom nademo smisao u svemu sto se odigrava u nama i oko nas, uprkos izazovima i teskim trenutcima ,onda zivot prihvatamo kao putovanje. Onda nema ni pozitivnog ni negativnog,vec sve sluzi svrsi ucenja i usavrsavanja.Sinhronizacija je nesto sto se dogada svima nama ,i zapaza se ako smo budni i potpuno prisutni.Dozivjela sam bezbroj sinhronizacija ! Nista kolosalno,…. mala svakodnevna cuda,ali dovoljno mocna da potvrde cinjenicu da suptilno strujanje,ima svoj red i sklad i da nista nije slucajno.

    Imam knjigu na ovu temu.Pisac je, ( Jungianski psihoterapeut ) Robert H. Hopcke.Naziv knjige na engleskom je :“There are no accidents “
    Preporucujem je,naravno ako je vec nisi procitala !

    Pozdrav 🙂

    Sviđa mi se

  4. Pozdrav Afrodita,
    U potpunosti se slažem s tobom. Nasa svest je fascinantna. Što više prodiremo u misterioznu dubinu njenog potencijala više smo u stanju da se oslobadjamo stega i ograničenosti fizičke egzistencije te time uvidjamo vlastitu sposobnost koja daleko nadmašuje i najsmeliju imaginaciju.

    Nisam čitala knjigu pa ti zahvaljujem na preporuci. Već po samom naslovu vidim da je nešto što bih sa zadovoljstvom čitala.
    I šta drugo da se kaže boginji lepote i ljubavi nego
    ljubav od Sofije. 🙂

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

