Napomena

„Teški momenti u životu ljudi“ je poslednji naslov knjige. S obzirom da me je nekoliko ljudi kontaktiralo s željom da nabave knjigu ostavila sam link za njenu nabavku. To nije uradjeno iz materijalne pretenzije već iz iskrene želje da s ljudima podelim neka moja zapažanja. Sve se dešava s razlogom. Zato verujem da se u meni takodje takva želja ili potreba javila s razlogom.

Dok se u fizičkoj dimenziji nešto gubi davanjem dotle je u duhovnoj dimenziji davanje neophodan element dobitka ili progresa. Razvija se samo ono što cirkuliše. Bez razvoja društva nema ni razvoja pojedinaca koji čine to društvo, kao što ni bez razvoja pojedinaca nema razvoja društva. Samim tim sve ono što dajemo društvu ili ljudskoj zajednici dajemo i sebi. Ništa nije neznatno, beznačajno ili bezvredno pošto bez malih doprinosa nema ni velikih, pa zato i naš narod kaže: „Zrno po zrno pogača, kamen po kamen palača.“

Za duhovno razbudjene ljude ili ljude koji se nalaze na višem stepenu evolucionarnog razvoja je karakteristično izraženo interesovanje za ovakvu tematiku. Ja se s moje strane trudim da dam ono što imam. Trenutno doradjujem moju drugu knjigu „Večna tajna“ i nju takodje nameravam da iznesem ovde da bih je učinila dostupnom svima koji žele da je čitaju.

8 odgovora na “Napomena

  1. Mnogo hvala Sofija !
    Iskreno se radujem tvojoj novoj knjizi ! 🙂

    Sviđa mi se

  2. Hvala i tebi Afrodita! 🙂
    Biće mi čast i zadovoljstvo da je podelim sa svima koji žele da je čitaju.

    Sviđa mi se

  3. Uživao sam Sofija, i saznao mnogo korisnog. Nadam se da ovo neće biti kraj tvojim tekstovima 😐

    Sviđa mi se

  4. Alex, zaista me raduje da si našao moje tekstove korisnim. Ja i dalje nameravam da šaljem po koji tekst, ali ne tako često pošto doradjujem moju drugu knjigu. Kada ona bude spremna onda ću je u celosti izneti ovde. Hvala ti mnogo na podršci i lepim rečima.
    Pozdrav i sve najbolje.

    Sviđa mi se

  5. Naš narod misli generalno da ako da nešto , a to nešto mu se ne vrati isto ili uvećano- je na gubitku. Kakve on koristi ima od toga što su ulice bez rupa,kada mu je dvorište ruševina, što bolnice ne prokišnjavaju, kada njemu curka krov na sve strane, kakve koristi ima od toga što su škole lepe,kada nema decu koja pohadjaju školu i da ne nabrajam dalje. Ja ne smatram da se nešto u fizičkoj dimenziji gubi davanjem, već baš kao što si i rekla-cirkuliše samo. I još nešto. Ne tvrdim za druge,ali znam za sebe, mnoooogo se lepše osećam kada mogu da dam, nego kada moram da uzmem. Šta god. Idem da čitam dalje, po ovoj kiši u Bgdu je to najbolje što mogu da uradim. 🙂 Drago mi je da sam našla ovaj blog!

    Sviđa mi se

  6. Pozdrav crnaperla!
    Hvala za komentare i pohvalu blogu. 🙂 Verujem da sve ima svoje vreme i svoj razlog zašto, kako i kada se dešava, iako se često mnoge stvari pripisuju slučaju. Mi instinktivno pronadjemo ono što nam je potrebno za naš duhovni razvoj.
    Postoji izreka koja glasi: „Ruka koja daje uvek je iznad ruke koja prima.“
    Potrebna sloboda i smisaoni razvoj se ostvaruje kroz zdravu ravnotežu primanja i davanja. Takva ravnoteža je osnovni uslov cirkulacije ili nesmetanog toka razvoja. Bilo koja krajnost uzrokuje odredjeni poremećaj.
    Naravno, kriterijum i za primanje i davanje mora imati osnovu u duhovnoj svesti ili najvišem (najplmemenitijem) razumevanju koje prevazilazi niži instinkt sebične individualnosti ili interesa.
    Duhovni kriterijum doprinosi skladu, harmoniji ili prosperitetu i zajedništva i pojedinca dok ga niži kriterjum individualnog ili sebičnog interesa narušava. Mnogi ljudi nisu ni svesni da kroz izbor sebičnog interesa ostaju na nivou nižeg stepena razumavanja te da za malo gube mnogo ili da za ono što ne vredi gube ono što vredi. Oni ne prouzrokuje samo nesklad u zajedništvu već i u sebi pošto nisu u stanju da koriste puni potencijal svesti ili da ostvaruju viši stepen uvida i razumevanja kojim bi bili u stanju da doprinose suštinskom osmišljavaju vlastitu egzistencije. Niži stepen razumevanja samo daje privid smisla pa zato ima kratkotrajan ili prolazan karakter dok je suštinski uvid permanentan.

    Sviđa mi se

  7. Tvoje su reči muzika za moje uši…Radovala bih se da uživam u tvojim razmišljanjima i na mom blogu.

    Sviđa mi se

  8. I tvoje su za moje. 🙂 Hvala na tako lepom komplimentu.
    Mene bi takodje radovalo da mogu da posvetim vise vremena i mome i drugim blogovima. Medjutim, trenutno zaista imam dosta obaveza. Pored toga, pokusavam da obradim moju drugu knjigu, ali izgleda da ce za to trebati duze vremena. Ipak, i to ce proci pa se nadam da cu imati zadovoljstvo aktivnije razmene misljenja jer sam primetila da ovde ima dosta divnih ljudi.

    Sviđa mi se

Ostavite odgovor

